خرید بهترین نرم افزار حسابداری در شیراز
نرم افزار حسابداری یک یار جدا نشدنی از کسب و کارهای است که به صورت اصولی نیازمند بررسی حساب و کتاب خود هستند برای خرید نرم افزار حسابداری در شیراز همراه ما باشید.
شما که در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا صاحب یک کسب و کار هستید ما برای رشد کسب و کارتان در فضای مجازی همراه شما هستیم لطفا در صورت نیاز به دو صفحه : شرکت طراحی سایت در شیراز و صفحه سئو سایت دیدن کنید یا صفحه تیم سئو راکت را بخوانید .
خرید نرم افزار حسابداری در شیراز
برای خرید نرم افزار حسابداری در شیراز گزینه های زیادی برای خرید وجود دارد، اما کدام نرم افزار حسابداری مناسب کسب و کار شما است ؟ ما ذر این مقاله لیست بهترین نرم افزار حسابداری در شیراز را برای شما با توضیحات آماده کرده ایم تا بهترین گزینه را انتخاب کنید
.
لیست بهترین نرم افزار حسابداری در شیراز
ما در این بخش از مقاله لیست 8 تا از نرم افزار های حسابداری را برای شما آماده کرده ایم که به راحتی در شیراز می توانید برای خرید این نرم افزارها اقدام کنید
.
- نرم افزار حسابداری قیاس
- نرم افزار حسابداری باران
- نرم افزار حسابداری پارمیس
- نرم افزار حسابداری پارسیان
- نرم افزار حسابداری سپیدز
- نرم افزار حسابداری کاسپین
- نرم افزار حسابداری هلو
- نرم افزار حسابداری آرین سیستم
مواردی که باید برای خرید نرم افزار حسابداری در شیراز مورد توجه باشد
همانطوز که گفته شد برای خرید نرم افزار حسابداری در شیراز گزینه های زیادی وجود دارد اما برای انتخاب بهترین گزینه های موجود یک سری پارامترها را باید در نظر گرفت که به صورت لیست در زیر ذکر کرده ایم :
- دارای نماینده در شیراز باشد
- پشتیبان حضوری در شیراز داشته باشند
- نصب به کسب و کار خود انتخاب کنید
- هزینه خرید و نگهداری مناسبی داشته باشد
- دارای نرم افزار موبایل و تحت وب هم باشد
- و…..
به نظر نویسنده این مطلب
مهمترین گزینه ها که در زمان خرید نرم افزار حسابداری باید دیده شود 5 گزینه بالا هست البته گزینه های مد نظر را می توانید برای ما کامنت کنید.
نرم افزار حسابداری قیاس
بدون شک از نظر ما جامع ترین و کامل ترین راه حل نرم افزاری حسابداری همین نرم افزار حسابداری قیاس است. برنامه حسابداری قیاس با توسعه و ساخت نسخههای متفاوت از نرم افزار حسابداری
، راهکاری سادهتر را با توجه به هر کسب و کار مشخص ارائه داده است. قیاس تلاش کرده تا از افزایش سطح پیچیدگی کار با نرمافزار جلوگیری کند که این موضوع باعث میشود تا حسابدارها و افرادی که تصمیم به کار با این نرم افزار جدید دارند، به سرعت بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و به سادگی هر چه تمام، از آن استفاده کنند.
نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس
نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس که برای شرکتهای تجاری توسعه داده شده، بسته به نوع فعالیتهای شرکت امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران خود قرار میدهد. هر یک از نسخههای زیر مجموعه نرم افزار حسابداری شرکتی قیاس
دارای ماژولها و زیرسیستمهای متفاوتی هستند که بسته به نوع کسب و کار شرکت میتواند کارآمد باشد و از طرف دیگر امکانات غیرکاربردی از آن حذف شده تا روند کار با نرم افزار تسهیل پیدا کند.
نرم افزار صنفی و فروشگاهی قیاس
۱. نرم افزار فروشگاهی قیاس شاپ که ابزار مناسب برای فروشگاهها
به حساب میاید میتواند برای مدیریت صندوق فروشگاهی، صدور فاکتور، امور مالیاتی، گزارش سود و زیان، انبار گردانی و موارد دیگر مناسب باشد و دستگاه هایی همچون صندوق فروش لمسی، بارکدخوان، فیش پرینتر، ترازو، لیبل پرینتر برای چاپ بارکد را پشتیبانی می کند و با امکاناتی همچون ویژگی های کالا و ورود و خروج سریالی و پارت ورود، به راحتی برای انواع اصناف همچون فروشگاه های کیف و کفش و پوشاک، کالاهای دیجیتال همچون موبایل فروشی ها، سوپرمارکت ها، ابزارفروشی ها، لبنیاتی و کلی از اصناف دیگر کاربرد دارد.
۲. نرم افزار حسابداری و فایلینگ املاک که به صورت اختصاصی برای صنف مشاورین املاک
در نظر گرفته شده است و امکاناتی ویژه را برای خرید و فروش، اجاره و رهن ملک در اختیار کاربران قرار میدهد.
- ابزارهای فیلترسازی دقیق تر
- دارای انواع نسخه ها مناسب با کسب و کارهای مختلف
- قابلیت ویرایش تراکنش ها در صورتحساب ها
- بهینه شدن امکاناتی همچون افزودن حساب یا چک جدید
- امکان انتقال بین حساب ها، وصول یا برگشت چک ها و ثبت چک های در جریان وصول
- اضافه شدن سرفصل اشخاص به حساب ها و قابلیت انتقال حساب های بدهکاران و بستانکاران به حساب اشخاص
- هر امکانی که فکرش را کنید
- و …
نرم افزار حسابداری باران
خیلی ها معتقدند بهترین نرم افزار حسابداری فروشگاهی
در ایران است. با توجه به نظر مثبت کاربران، رابط کاربری ساده و شناختی که از برنامه های حسابداری داریم، قطعا اگر بهترین نباشد یکی از بهترین هاست. در واقع نرم افزار فروشگاهی باران دشواری های راه اندازی کسب و کار را کاهش داده و به شما این امکان را می دهد تا امور حسابداری و مالی خود را ساده تر مدیریت کنید و زمان بیشتری را به ارائه خدمات به مشتریان تخصیص دهید.
نرم افزار حسابداری فروشگاهی باران برای سهولت کار صاحبان مشاغل و فروشگاه ها
و دسترسی آنها به امکاناتی همچون صدور فیش فاکتور، گزارش فروش، مدیریت مشتریان و… طراحی شده است. سیستم فروشگاهی باران که یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری فروشگاهی به حساب میآید. این نرم افزار برای اصناف زیر قابل استفاده است:
- سوپرمارکت
- پوشاک
- آرایشی بهداشتی
- قنادی، آجیل و خشکبار
- قصابی و پروتئینی
- رستوران و فست فود
- کافی شاپ
نرمافزار باران همچنین به ابزارهای مختلف نظیر کارتخوان، بارکدخوان، پرینتر، آیدی کالر و… متصل میشود و داشبورد کامل و مجهزی برای دسترسی آسان و سریع به بخشهای مختلف فروشگاه دارد
.
مزایا:
- امکانات متعدد
- قابلیت سفارشیسازی نرمافزار
- کاربری ساده
- سرعت بالا
- یکپارچه بودن نرمافزارها و سختافزارها
- پشتیبانی مناسب
- گزارشگیریهای کامل و متنوع
- ترازنامه، صورت سود و زیان
- و …
نرم افزار حسابداری پارمیس
یکی از بهترین نرم افزارهای حسابداری در حال حاضر در ایران برای کسب و کارهای کوچک. نه هزینه آنچنانی برای بروزرسانی نرم افزار و …
از شما اخذ می کند و نه دردسر و یا باگ موقع کار کردن مشاهده می کنید.
این نرم افزار برای فروشگاه ها و شرکت های کوچک و متوسط طراحی شده و بگونه ای است که کاربران بتوانند با داشتن حداقل دانش حسابداری امور مربوطه را انجام دهند.نرمافزار حسابداری پارمیس پِلاس، مطابق با قوانین مالیاتی
، کاربردیترین نرم افزار حسابداری ویژه اصناف، فروشگاهها، شرکتهای تولیدی و بازرگانی، در ابعاد کوچک و متوسط میباشد. هزینه اولیه آن شاید کمی بیشتر از بقیه نرم افزارهای این لیست باشد ولی مطمئن باشید هزینه نهایی آن بیشتر نخواهد بود. ضمن اینکه شامل انواع نسخه های فروشگاهی، شرکتی، انبار و …
می باشد تا متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید.
- بخش ترازنامه های آزمایشی
- ابزارهای فیلترسازی دقیق تر
- قابلیت ویرایش تراکنش ها در صورتحساب ها
- بهینه شدن امکاناتی همچون افزودن حساب یا چک جدید
- امکان انتقال بین حساب ها، وصول یا برگشت چک ها و ثبت چک های در جریان وصول
- اضافه شدن سرفصل اشخاص به حساب ها و قابلیت انتقال حساب های بدهکاران و بستانکاران به حساب اشخاص
- ابزارک (ویجت) دسترسی سریع به امکانات
- امکان مدیریت وام و اقساط با قابلیت ثبت برگه های قسط به صورت مجزا و کامل
- ایجاد وام بانکی به دو صورت ساده و پیشرفته
- و …
نرم افزار حسابداری پارسیان
جزو نرم افزارهای حسابداری
مناسب کسب و کارهای کوچکتر می باشد که در نوع خود خوب عمل می کند. یکی از نقاط قوت آن، پشتیبانی قوی می باشد. نرم افزار پارسیان جهت مشاغلی که ملزم به استفاده از سیستم صندوق مکانیزه فروش میباشند مناسب بوده و درحال حاضر اکثر اصناف مشمول این طرح ، از پارسیان جهت صندوق مکانیزه فروش استفاده کرده اند،
- صدور اسناد به دو صورت اتوماتیک و غیر اتوماتیک
- استفاده از دستگاه کارتخوان بانکی به هنگام انجام مراودات مالی
- گزارش عملکرد موجودی بانک و صندوق در هرلحظه
- گزارشهای فصلی فاکتورها جهت ارائه به وزارت دارایی
- امکان تعریف انبارهای متعدد
- نمایش موجودی کالا در همه انبارها بهصورت یکجا
- صدور فاکتورهای خرید، فروش، برگشتی و پیشفاکتور
- تهیه دیسکت بیمه و فایل مالیات و فایلهای پرداختی ویژه بانکها
- گزارش بدهکاری و بستانکاری اشخاص
- گزارش دفاتر حسابداری و ترازهای مختلف
- و …
نرم افزار حسابداری سپیدز
این نرم افزار را برای کسانی که قصد حسابداری رستوران کوچک یا بزرگ
خود را دارند توصیه می کنیم. محیطی ساده، جذاب و در عین حال قدرتمند با پشتیبانی مناسب. شرکت نرم افزاری سپیدز در سال ۱۳۷۸ فعالیت خود را با هدف ارائه راهکارهای جامع و نوین نرم افزاری مدیریت رستوران آغاز کرد
. شناخت صحیح از نیازهای رو به رشد بازار و به کارگیری آن در تولید محصول، مجموعه نرم افزارها و برنامه های مدیریت رستوران سپیدز را بعنوان کارآمدترین راه حل مدیریت رستوران مطرح کرده است .در حال حاضر بیش از ۱۵۰۰۰ رستوران، فست فود و کافی شاپ از نرم افزار رستوران و خدمات این مجموعه استفاده می کنند.
- بکارگیری یک کامپیوتر و یک چاپگر ( برای ثبت سفارش و صدور فیش)
- امکان تعریف یک صندوق و چندین صندوقدار
- امکان اتصال کالر آیدی
- تعریف منوهای متنوع و قیمت گذاری آنها
- تعریف مشتریان
- انواع فروش ( حضوری، دلیوری، سالن و ….)
- تعریف پیک و غذا رسان
- گزارشات فروش و صندوق
- و …
نرم افزار حسابداری کاسپین
شخصا پشتیبانی این نرم افزار
را بر بقیه نرم افزارهای این لیست ترجیح می دهم. این نرم افزار شاید به اندازه پارمیس پخته نباشد ولی دست کمی از سایر نرم افزارهای لیست ندارد. محصولات شرکت سایت کامپیوتر با نام تجاری کاسپین عرضه میشوند همه ی این محشصولات بطور کامل دارای قابلیت شبکه هستند و میتوانند در محیط های چند کاربره بکار گرفته شوند یکی از نقاط قوت ایـن نـرم افزارهـا این است کـه همه آنها میتوانند به صورت تکی و مستقل در یک محیط عملیاتی به کار گرفته شوند. محصولات گروه نرم افزاری کاسپین شامل موارد زیر است: حسابداری فروشگاهی , حسابداری مالی , حسابداری بازرگانی , حسابداری انبار , حسابداری حقوق و دستمزد , حسابداری خزانه , حسابداری اموال و داراییهای ثابت.
- پردازش اطلاعات حسابها در چهار سطح كل، معين، تفضيلي و زير تفضيلي سطح ۴ و ۵
- امكان استفاده در محيط شبكه به طور همزمان و امكان تلفيق
- امكان تعريف دفاتر متعدد و ثبت دفاتر قانونی به سادهترین روش
- تهیه دیسکتهای قانونی بیمه و مالیات با فرمت مورد پذیرش بیمه و دارایی
- امکان مدیریت مالی همزمان چندین پروژه و کنترل آنها
- پشتیبانی آنلاین، آفلاین و تلفنی بصورت سالانه
- و …
نرم افزار حسابداری هلو
یکی از کارشده ترین نرم افزارهای
این لیست است که ما به دلایلی آن را بهترین نمی دانیم ولی اگر کسی قادر به کار کردن با آن و به روزرسانی های هزینه بر آن باشد، نرم افزار بدردبخوری است. نرم افزارهای مالی و حسابداری یکپارچه هلو (انبار، حسابداری، خرید و فروش، کنترل چک و تولید) نسخههای تخصصی برای فروشگاهها، شرکتها و تولیدیها
دارند. این نرم افزارهای حسابداری و مالی شامل امکانات بیشماری ازجمله صدور انواع فاکتور، اعلام سررسید چکها به صورت اتوماتیک، امکان دریافت گزارشهای متنوع و… هستند. این نرمافزار مالی شامل سه دسته محصولات اصلی فروشگاهی، شرکتی، تولیدی است. کد جامع شامل تمام این کاربردها میشود.
- تهیه فیش پرینت
- بارکد خوان
- چاپ بارکد
- صندوق فروش (POS)
- امکان استفاده از POS بانکی
- محاسبه مالیات
- و …
نرم افزار حسابداری آرین سیستم
شرکت دادهپردازی آرین سیستم که از سال 83 کار خود را آغاز کرده است، عرضهکننده سیستمهای مدیریت یکپارچه مالی، اداری و منابع انسانی است. نرم افزار حسابداری آرین سیستم که ازجمله نرم افزارهای ارائهشده توسط این شرکت است، مخصوص سازمانها و شرکتهای بزرگ با حجم کاری بالا است.
درصورتیکه در مجموعه خود از تمامی مجموعه نرم افزارهای ERP آرین سیستم استفاده کنید، از مزایای هماهنگی نرم افزار حسابداری آن با دیگر نرم افزارها بهرهمند خواهید بود. همچنین این نرم افزار قابلیت اجرا بر روی اکثر سیستمعاملها ازجمله نسخههای قدیمی ویندوز و اندروید را دارد و آرین سیستم قول بهروزرسانیهای مداوم را به مشتریان خود میدهد.
نرم افزار حسابداری شرکتی آرین سیستم نصب، آموزش و 6 ماه پشتیبانی رایگان داشته و تا 10 سال تضمین پشتیبانی دارد. رابط کاربری این نرم افزار سنتی و شبیه به نسخههای قدیمی آفیس است. دموی این نرم افزار نیز از روی وبسایت این شرکت در دسترس است.
- تعریف حساب های گروه ، کل ، معین ، تفصیلی ، سطح 5 و سطح 6 و سطح 7 به صورت درختواره ای
- تعریف حساب ها بدون محدودیت ارقام کدینگ و کنترل ماهیت حساب ها در صدور سند حسابداری
- تعریف شرح های استاندارد برای هر یک از حساب ها در نرم افزار حسابداری
- تعریف حساب های معین با ویژگی های تعدادی ، ارزی ، پیگیری و بودجه ای
- تعریف گروه های تفصیلی با قابلیت شماره گذاری اتوماتیک هر یک از گروه های تفصیلی
- قابلیت کپی و ادغام اسناد حسابداری
- قابلیت اسکن و آرشیو از اسناد و ضمائم اسناد حسابداری
- و …