نقش و بهینه سازی سایت در رشد و توسعه کسب و کارها

نقش و بهینه سازی سایت در رشد و توسعه کسب و کارها

توسط در کسب و کار 10 جولای 2022

در در این مقاله با موضوع نقش و اهمیت بهینه سازی سایت در رشد و توسعه کسب و کارها آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید.

برای اطلاع از این موضوع اول به سراغ موضوع زیر می رویم.

سایت چیست و چطور به رشد کسب و کار کمک می کند

سایت در معنی کلی به تعدادی صفحه های اینترنتی گفته می شود که از طریق یک نام دامنه به عموم نشان داده می شود و کاربردهای متفاوتی می تواند داشته باشد مانند : فروشگاه اینترنتی ، سایت یک شرکت و یا وبلاگ و حتی یک سایت شخصی .

و اما یک سایت چگونه به رشد یک کسب و کارذکمک می کند ؟

در این سالها استفاده از اینترنت و به صورت خودمومنی وب گردی در بین عموم مردم بسیار پررنگ شده به طوری که حتی برای خرید یک قوطی رب گوجه اول در اینترنت جستجو و حتی خریداری می کنند.

با این حال اگر ما دارای یک کسب و کار هستیم که عموم مردم و یا به یک قشر خاص از جامعه خدماتی  را ارائه می کنیم با داشتین یک سایت و با قرار گزفتن در دید مخاطبین خود به کمک سئو سایت  قطعا مخاطبین ما افزایش چشم گیری خواهد داشت.

پس اگر نیاز به طراحی سایت دارید کافی است با تیم شیراز وردپرس یک صحبت داشته باشید.

اصول و اهمیت بهینه سازی سایت

معرفی اهمیت بهینه سازی سایت

بهینه سازی سایت به معنی اررتباط هر چه بهتر موتورهای جستجو و مخاطبین با سایت ما است بهینه سازی بخش های متفاوتی را شامل می شود که در زیر آمده است :

    1. بهینه سازی محتوای سایت
    2. بهینه سازی تکنیکال سایت
    3. بهینه سازی داخلی سایت
    4. بهینه سازی خارجی سایت

اهمیت بهینه سازی سایت در چهار گزینه بالا خلاصه می شود اکه اگر این چهار گزینه را کاملا اصولی انجام دهیم و رعایت کنیم قطعا نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت.

اهمیت بهینه سازی سایت در رشد کسب و کار

در بالا توضیح دادیم که چرا و چطور داشتن سایت به رشد کسب و کار کمک می کند و اما الان می خواهیم در مورد اهمیت بهینه سازی سایت در رشد کسب و کار صحبت کنیم.

فکر کنید شما طبق نیاز اقدام به طراحی وب سایت کاملا حرفه ای کردید خب تا اینجا فقط یک سایت حرفه ای طراحی شده است که فقط خود شما و شرکت طراحی سایت که سایت را طراحی کرده است از وجود این وب سایت اطلاع دارند پس چطور دیگران و دیگران و تمام مخاطبین هدف ما از وجود این سایت مطلع شوند و با ورود به سایت با ما ارتباط برقرار کنند ؟ .

جواب سوال فقط یک جمله است : حضور در موتور جستجوگر گوگل و البته حضور در صفحه اول گوگل !

پس در قدم اول برای دیده شدن باید سایت را در گوگل ثبت کنیم که از طریق Google Search Console اقدام به ثبت کنید. بعد از ثبت سایت تا به اینجا فقط سایت در گوگل حضور دارد اما کجا این موتور جستجو قرار دارد قطعا در صفحه های آخری که در دید جستجوگران قرار ندارد و نمی توانند سایت را ببینند و واردش شوند.

پس باید چه کاری کنیم تا سایت به صفحه اول گوگل بیاید و دردید کاربران قرار بگیرد ؟

باید سایت را بهینه کنیم یا سئو کنیم که بخش های بهینه سازی را در قسمت اهمیت بهینه سازی سایت به صورت خلاصه ذکر کردم.

گفتگو در زمینه بهینه سازی سایت

با حضور در وبلاگ تخصصی من و در این پست می توانیم باهم از طریق اینستاگرام من در مورد موضوع اهمیت بهینه سازی سایت گفتگو کنیم  و تجربیات خودمان را در اختیار یکدیگر و حتی در صورت امکان در اختیار دیگران برای رشد بیشتر قرار دهیم. تایید کنیم ، نقض کنیم و در کنار هم رشد کنیم.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *