خدمات سئو سایت شامل چه فعالیت هایی است ؟

خدمات سئو سایت شامل چه فعالیت هایی است ؟

توسط در طراحی سایت 27 آگوست 2022

خدمات سئو سایت شامل تمام فعالیت هایی است که یک سئو کار برای افزایش رتبه سایت انجام میدهد مانند سئو تکنیکال و سیئو داخلی و سئو خارجی و لینک سازی طبق چهارچوب های مورد تایید گوگل.

سئو سایت چیست ؟

سئو سایت یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو به انجام فعالیت هایی گفنه می شود که سایت در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر بهترین جایگاه را در بین نتایج گوگل کسب کند و راه دستیابی به میلیون ها مخاطب هدف است.

چرا سئو سایت مهم است ؟

ما وب سایت کسب و کار خودمان را برای معرفی خود و کسب و کارمان زاه اندازی می کنیم ، اما معرفی و ارسال آدرس اینترنتی سایت برای دیدن از وب سایت کار بسیار سخت و حتی عقلانی نیست.

بهترین راه برای دست یابی به مکانی است که مخاطبین هدف ما در آنجا حضوز دارند پس بهترین گزینه وب سایت و موتور جستجوی گوگل است که همه مردم در وب موتور جستحو به دنبال نیاز های خود هستند.

ما با سئو کردن سایت خود به راحتی وب سایت خودمان را در دید میلیونها مخاطب هدف قرار می دهیم و راه افزایش بازدید و رسیدن به بهترین درامد را فراهم می آوریم.

خیلی ساده به اهمیت سئو سایت پی بردیم.

خدمات سئو سایت شامل چه فعالیت ها است

  1. بهینه سازی تکنیکال سایت
  2. بهینه سازی داخلی سایت
  3. بهینه سازی خارجی سایت
  4. لینک سازی بهینه و اصولی

بهینه سازی تکنیکال سایت

بهینه سازی تکنیکال سایت چیست ؟

سایت همانند یک سازه دارای استراکچر و ساختار است که اگر بهینه بودن را در این ساختار رعایت نکنیم استحکام و امنیت سایت به خطر می افتد پس این برای سئو سایت نیز خطر آفرین است پس اولین قدم برای شروع انجام سئو بهینه سازی تکنیکال سایت است که بسیار قدم مهمی در این روند است.

ما در بهینه سازی تکنیکال سایت شروع به بهینه سازی کدها سایت و اضافه یا کاهش عوامل مرود نیاز میکنیم که یکی از این عوامل اضافه کردن نقشه سایت یا sitemap به وب سایت است و سایت را از نظر قابلیت ایندکس شدن یا ثبت شدن در گوگل بررسی می کنیم و در صورت نیاز اقدامات لازم برای ثبت شدن محتوا در موتورهای جستجو را انجام خواهیم داد.

بهینه سازی داخلی سایت

بهینه سازی داخلی سایت چیست ؟

بعد از انجام سئو تکنیکال شروع به بهینه سازی داخلی سایت می کنیم که در این قسمت شروع می کنیم تایتل و توضیحات و عکس ها و محتوای داخلی سایت را بهینه سازی می کنیم.

حجم عکس ها را کاهش می دهیم و متن جایگزین یا alt عکس ها را با کلمات کلیدی مورد نظر بهینه سازی میکنیم.

کلمات کلیدی را متناسب با حجم محتوا در تیترها استفاده می کنیم و…….

بهینه سازی خارجی سایت

بهینه سازی خارجی سایت چیست ؟

بعد از دو قدم قبل به سراغ قدم سوم که بهینه سازی خارجی سایت است می کنیم و شروع میکنیم به صورت اصولی در شبکه های اجتماعی و دیگر وب سایت ها به سایت مورد نظر لینک دهی می کنیم که مخاطبین ما از این طریق شرایط ورود به وب سایت ما را داشنه باشند که به این اقدامات را با نام بک لینک سازی نیز می شناسیم.

خدمات سئو سایت را خودمان انجام دهیم ؟

انجام خدمات سئو سایت و طی کردن مسیرهای گفته شده در یالا کار آسانی نیست بلکه تخصص است که برای انجام دادن سئو سایت نیاز است تمام این تخصص ها و تخصص های دیگر که در این مطلب ذکر نشده را به خوبی و کاملا حرفه ای بلد باشیم.

اگر تمام فراید بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو را بلد باشیم میتوانیم به جای برون سپاری یا استخدام یک متخصص سئو خودمان انجام دهیم اگر تسلط لازم را نداریم به هیچ عنوان این کار را انجام ندهید چرا که یک خطا کافی است تا گوگل و دیگز موتورهای جستجو بر روی وب سایت حساس شوند و در رتبه بندی وب سایت را در رتبه های پایین قرار دهد و در صورت تداوم این خطاها حتی شاید موجب حذف سایت از بین نتایج شود.

معرفی تیم متخصص خدمات سئو سایت

سئو راکت یک تیم باسابقه در انجام حرفه ای خدمات سئو سایت هستند که شما می توانید به این تیم به راحتی اعتماد کنید و سئو سایت خودتان را یه این تیم بسپارسد تا به صورت حرفه ای بر روی سئو سایت شما فعالیت کنند و وب سایت شما را صفحه اول نتایج موتورهای جستجو و حتی رتبه یک نتایج بیاورند.

اگر به دنبال یک تیم حرفه ای در ارائه خدمات سئو سایت می گردید سئو راکت بهترین گزینه می تواند باشد. یک صحبت دوستانه و گرفتم مشاور سئو از این تیم ضرر ندارد،

شماره تماس سرپرست تیم سئو راکت : 09170440148

سایت رسمی این تیم : خدمات سئو سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *