سفید کردن دندان ( teeth Whitening )

سفید کردن دندان ( teeth Whitening )

توسط در پزشکی 15 جولای 2022

سفید کردن دندان ( teeth Whitening ) یک روش رایج است که ظاهر دندان و ظاهر کلی شما را بهبود می بخشد. این یک روش موثر برای روشن کردن رنگ دندان و همچنین از بین بردن تغییر رنگ و لکه است.

سفید کردن دندان ( teeth Whitening ) چیست؟

این روش شامل سفید کردن دندان ها ( teeth Whitening ) برای روشن شدن رنگ فعلی با چندین سایه است. با این حال، ممکن است لازم باشد درمان را چندین بار تکرار کنید تا به رنگ دلخواه برسید. روشن کردن لبخند شما اکنون آسان است! کافیست به کلینیک زیبایی ما مراجعه کنید.

چرا باید دندان هایم را سفید کنم ( teeth Whitening ) ؟

واضح است که دندان های سفیدتر ظاهر بسیار بهتری به شما می دهد. شما می توانید آزادانه در مکان های عمومی لبخند بزنید که به بهبود زندگی شخصی و حرفه ای شما کمک می کند. در عین حال، سطح اعتماد به نفس خود را افزایش داده و جذاب تر به نظر خواهید رسید.

Teeth whitening

دلایل رایج برای داشتن دندان های زرد یا لکه دار عبارتند از:

  1. سالخورده
  2. استفاده از تنباکو
  3. نوشیدن الکل
  4. برخی داروها مانند آنتی بیوتیک، فلوراید بیش از حد
  5. پرکردن دندان قدیمی
  6. بهداشت و بهداشت نامناسب دهان و دندان

سفید کردن دندان ( teeth Whitening ) چقدر می تواند دوام داشته باشد؟

اثرات سفید کردن دندان ها ( teeth Whitening ) ممکن است حداقل برای سه سال باقی بماند، اگرچه ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. اگر به سیگار کشیدن یا مصرف الکل ادامه دهید، این احتمال وجود دارد که این مدت طولانی نباشد.

آیا سفید کردن به دندان ها آسیب می رساند؟

این سوال پیش می آید که “آیا سفید کردن دندان به مینای دندان آسیب می رساند؟” پاسخ منفی است، سفید کردن دندان به مینای دندان شما آسیب نمی رساند. قسمت اصلی دندان، عاج، بخشی از دندان است که مسئول رنگ دندان شماست.

چگونه مردم دندان های خود را تا این حد سفید می کنند؟
آنها در واقع توسط ورقه های نازکی از رزین یا چینی به نام روکش پوشانده شده اند. این اقلام ریز فلس مانند را می توان برای تغییر شکل دندان ها، صاف جلوه دادن دندان های کج یا سفید کردن طبیعی دندان های مایل به سفید استفاده کرد.

ماندگاری دندان های سفید شده چقدر است؟

اثرات سفید کردن دندان teeth Whitening dubai می تواند تا 2 تا 3 سال یا تا 6 ماه ادامه داشته باشد. از فردی به فرد دیگر متفاوت است. چیزهایی که به سرعت دندان های شما را لکه دار می کند و سفید شدن شما را کوتاه مدت می کند عبارتند از: سیگار کشیدن.

آیا جوش شیرین دندان ها را سفید می کند؟
جوش شیرین هنگامی که به طور مناسب برای مسواک زدن دندان ها استفاده شود، سفید کننده دندان موثری است. به خاطر داشته باشید که رعایت منظم معاینات دندانپزشکی و ادامه استفاده از خمیر دندان خوب با هر روال مسواک زدن جوش شیرین نیز مهم است.

آیا دندان های زرد می توانند سفید شوند؟

دندان هایی با سایه طبیعی زرد معمولاً در حدود 1 تا 2 هفته سفید می شوند، در حالی که دندان هایی با سایه آبی/خاکستری می توانند دو برابر بیشتر طول بکشند.

دندانپزشکان برای سفید کردن دندان از چه چیزی استفاده می کنند؟
آب اکسیژنه
ماده فعال سفید کننده های دندان موجود در دندانپزشکان یا داروخانه ها پراکسید (هیدروژن یا کاربامید) است. پراکسید هیدروژن عامل سفید کننده واقعی است، در حالی که پراکسید کاربامید به پراکسید هیدروژن تجزیه می شود.

ارزان ترین راه برای سفید کردن دندان ها چیست؟
ارزان ترین راه برای سفید کردن دندان ها چیست؟ استفاده از 1 قسمت جوش شیرین و 1 قسمت آب برای ایجاد خمیری برای استفاده روی دندان های شما مقرون به صرفه ترین راه حل برای سفید کردن دندان های شما در خانه است.

 

تاثیر تبلیغات گوگل بر رتبه سایت

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *