برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است

برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است

توسط در سئو 26 سپتامبر 2022

پاسخ به سوال : برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است و برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چه کاری باید انجام بدهیم. با ما همراه باشید.

در اول صحبت باید گفت که پاسخ به این سوال به تمام فعالیت که بر روی سئو سایت انجام گرفته و اینکه رقبا چه کارهایی انجام داده اند بستگی دارد .

مطلب خدمات سئو سایت را نیز مطالعه بفرمایید.

زمان لازم برای رسیدن به رتبه 1 گوگل

زمان لازم برای رسیدن به رتبه 1 گوگل

برای مشخص کردن زمان لازم باید پارامترهایی زیر را در نظر گرفت :

  1. امتیاز دامنه
  2. میزان عمر دامنه
  3. وضعیت سایت از نظر سئو تکنیکال
  4. وضعیت سایت از نظر سئو داخلی
  5. میزان رقابت در کلمات کلیدی مورد نظر
  6. مشخص کردن سایت های رقبا
  7. مشخص کردن روند فعالیت رقبا

طبق تجربیات ما در زمینه سئو این 7 پارامتر مورد نیاز است تا بتوانیم زمان لازم برای رسیدن به رتبه یک یا صفحه یک گوگل را تخمین بزنیم.

در کنار مشخص کردن این 7 پارامتر باز هم نیاز است که تمام چهارچوب سئو را کاملا رعایت کنیم.

تاثیر عمر دامنه در رتبه سئو برای رسیدن به رتبه 1 گوگل

تاثیر عمر دامنه در رتبه سئو برای رسیدن به رتبه 1 گوگل

شاید عجیب باشد که ما عمر دامنه را در بین این 7 پارامتر آورده ایم ولی واقعا عمر دامنه در رتبه سئو بی تاثیر نیست چرا که هر قدر عمر دامنه بیشتر باشد و سال های بیشتری در گوگل ثبت شده باشد و به صورت مداوم سایت آپدیت شده باشد برای گوگل شناخته تر خواهد بود.

این شناخت گوکل از سایت باعث می شود اگر روند سئو در چهارچوب انجام شده باشد قطعا خیلی بهتر گوگل به سایت رتبه می دهد.

تاثیر امتیاز دامنه در رتبه سئو برای رسیدن به رتبه 1 گوگل

تاثیر امتیاز دامنه در رتبه سئو برای رسیدن به رتبه 1 گوگل

امتیاز دامنه در رتبه سئو تاثیر مستقیمی برای گرفتن رتبه نزد گوگل دارد ، امتیاز دامنه یا به لاتین domain authority که نشان دهنده محبوبیت دامنه در بین سایت ها و مخاطبین اشاره دارد.

امتیاز دامنه با استفاده از بک لینک های ایجاد شده و لینک دهی های سایت های دیگر به دامنه ایجاد می شود و هر قدر این لینک دهی ها بیشتر باشد و از سایت های معتبر ایجاد شده باشد باعث بالارفتن امتیاز دامنه می شود و این بالا رفتن امتیاز دامنه بیانگر این است سایت مورد نظر مانند یک سایت مرجع است که کامل و جامع است که این دلیل برای کسب رتبه در گوگل بسیار قدرتمند است.

تاثیر سئو تکنیکال در رتبه سئو

سئو تکنیکال یا بهینه بودن سایت از نظر فنی و استراکچر در زتبه سئو تاثیر گذار است و میتوان گفت سئو تیکنیکال در رتبه سئو تاثیر گذار است.

چرا که هر قدر سایت از نظر فنی و استراکچر بهینه باشد و چهارچوب ها رعایت شده باشد روند جمع آوری اطلاعات برای خرچنگهای گوگل را آسان می کند و باید گفت این خرچنگ های گوگل هستند که با جمع آوری اطلاعات در سایت و ارسال به گوکل باعث امتیاز دهی گوکل به سایت می شود و هر قدر این روند برایپخرچنگها آسان باشد باعث جمع آوری اطلاعات بهینه تر می شود.

تاثیر سئو داخلی در رتیه سئو

تاثیر سئو داخلی در رتبه سئو بسیار امر مهمی است چرا که به صورت مستقیم با محتوای سایت ارتباط دارد و محتوا تاثیر مستقیم در کسب رتبه سئو دارد.

هر قدر سئو داخلی بهینه تر باشد و قوانین سئو داخلی رعایت شده باشد مثل استفاده از کلمات کلیدی در عنوان سایت و توضیحات سایت باعث گرفتن رتبه نزد گوگل می شود.

میزان رقابت کلمات کلیدی در زمانبندی کسب رتبه

انتخاب کلمات کلیدی در زمانبندی و مشخص کردن زمان رتبه کرفتن سایت نزد گوگل بسیار مهم است و هر قدر کلمات کلیدی عمومی باشد و کوتاه باشد ترافیک بسیار بالا و کسب امتیاز نیز سختتر می شود پس نتیجه می گیریم هر قدر رقابت در کلمات کلیدی بیشتر باشد زمان کسب رتبه در آن کلیدواژه به زمان بیشتری نیاز دارد.

مشخص کردن سایت های رقبا و رتبه سئو سایت

برای کسب رتبه سایت باید سایت های رقبا که قرار است برای کسب رتبه بهتر یا آنها بجنگیم را مشخص کنیم و مشخص کنیم که رقبای ما برای کسب امتیاز نزد گوگل چه کارهایی در داخل سایت و خارج سایت انجام می دهند تا ما بتوانیم مشخص کنیم چه کارهایی باید بیشتر از آنها انجام دهیم تا رتبه بهتری نسبت به آنها بگیریم و هر قدر انجام فعالیت ها بیشتر باشد قطعا زمان بیشتری برای کسب رتبه نیازمند هستیم.

 

اگر برای رسیدن به رتبه 1 گوگل نیازمند مشاوره هستید من سیدپدرام موسوی درخدمت شما هستم کافی است با شماره من 09170440148 تماس بگیرید و تمام دانش خود را در اختیار شما میگذارم و اگر نیازمند یک تیم قدرتمند برای رسیدن به رتبه 1 گوگل هستید تیم حرفه ای ما آماده همکاری تمام وقت با شما عزیزات است.

 

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *